اخبار و مقالات
برگزاری هفته دوم رویداد بایومدکمپ

برگزاری هفته دوم رویداد بایومدکمپ

هفته دوم رویداد بایومدکمپ که با همت مرکز نوآوری اکسیژن با هدف پرورش نیروی انسانی متخصص در صنعت تجهیزات پزشکی در روز پنجشنبه و جمعه برگزار شد.
آغاز رویداد بایومدکمپ در صندوق نوآوری و شکوفایی

آغاز رویداد بایومدکمپ در صندوق نوآوری و شکوفایی

بایومدکمپ در 3 بهمن آغاز شد رویداد بایومدکمپ که با همت مرکز نوآوری اکسیژن با هدف پرورش نیروی انسانی مختصص در صنعت تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود، صبح امروز با سخنرانی امیرحسین خان احمدی مدیر مرکز نوآوری اکسیژن آغاز به کار کرد. خان احمدی در ابتدای صحبت‌های خود از مشکلات شرکت‌ها در جذب و استخدام نیروی...

برگزاری رویداد بایومدکمپ

برگزاری رویداد بایومدکمپ

بایومدکمپ(بوتکمپ تجهیزات پزشکی) با محوریت پرورش نیروی انسانی توانمند در صنعت تجهیزات پزشکی در بهمن ماه سال ۹۸ به همت مرکز نوآوری اکسیژن برگزار می‌شود.
برگزاری هاردکس سوم

برگزاری هاردکس سوم

هاردکس سوم با موضوع آب و انرژی در روز 24 آذر 98 و به مناسبت هفنه پژوهش در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.در این رویداد تلاش شد تا مشکلات استارتاپ های حوزه آب و انرژی مطرح شود و آقای خصالی به عنوان نماینده دولتی به سوالات پاسخ دهد.

بازار جذاب نیروی کار در صنعت تجهیزات پزشکی

صنعت تجهیزات پزشکی گفت و گو با دکتر سنقری از متخصصین توسعه نیروی انسانی در صنعت تجهیزات پزشکی، روز شنبه ۱۶ آذرماه در مرکز نوآوری اکسیژن برگزار شد. در این رویداد دکتر سنقری از جذابیت بالای بازار نیروی انسانی در صنعت تجهیزات پزشکی گفتند. دکتر سنقری که دارای مدرک روانشناسی و مدیریت کسب و کار هستند،...

تفاوت بوم ناب با بوم مدل کسب و کار

تفاوت بوم ناب با بوم مدل کسب و کار

در  چند مقاله قبلی ابتدا بوم مدل کسب و کار معرفی شد، این بوم توسط اریک ریس بهبود یافته و  تفاوت هایی با بوم مدل کسب و کار استروالدر دارد. تفاوت بوم ناب با بوم مدل کسب و کار موضوع مقاله پیش روست که در ادامه می خوانید شاید بتوان گفت بوم مدل کسب و کار در واقع برای زمانی است که تیم استارتاپ به ایده ای...

نمونه ای از اجرای استارتاپ ناب

نمونه ای از اجرای استارتاپ ناب

در دو پست قبلی مطالبی گفته شد که در دو سر فصل توضیح داده شد، این پست مثالی برای دو پست قبلی و نمونه ای از اجرای استارتاپ ناب است که از زبان اش موریا بیان شده است ۱- مشخص کردن فرضیه های مدل کسب و کار ۲- شناساسس پر خطر ترین بخش ها ی طرح استارتاپ ها    نمونه ای از اجرای استارتاپ ناب  بهترین راه برای...

شناسایی پر خطرترین بخش های استارتاپ ها

شناسایی پر خطرترین بخش های استارتاپ ها

برای ایجاد یک محصول موفق، در اصل، باید ریسک را کاهش داد. مشتری ها زمانی محصول شما را می خرند که بتوانند به شما اعتماد کنند و مشکلشان را حل کنید. سرمایه گذارها هم زمانی برای شما ارزش قائل می شوند که مطمئن باشند، می توانید مدل کسب و کاری مقیاس پذیر ایجاد کنید. استارتاپ ماهیتی پر ریسک دارد و کار...

مشخص کردن فرضیه های مدل کسب و کار

مشخص کردن فرضیه های مدل کسب و کار

کار آفرین های زیادی فرضیه های خود را در ذهنشان نگه می دارند. این کار سریع ترین راه برای پیشرفت است ولی فقط باعث می شود که فرض های نادرست خودتان را تائید کنید. به کمک بوم ناب می توان فرضیات غلط را اصلاح کرد اولین گام این است که ایده اولیه را روی کاغذ بیاورید و آن را حداقل برای یک نفر بیان کنید...

فراخوان اولین دوره شتابدهی

فراخوان اولین دوره شتابدهی

مرکز نوآوری اکسیژن برخواسته از تجربه چند ساله در رشته های فنی و مهندسی،در پی آن است تا به عنوان یک عامل ارتباط ساز با تمرکز بر دانشگاه علم و صنعت فعالیت کند. اکسیژن محیطی را در نزدیکی دانشگاه علم و صنعت جهت اجرای برنامه های حمایتی خود فراهم کرده است. همچنین این مرکز در داخل دانشگاه نیز مستقر است و...

اینترنت اشیاء چیست؟

اینترنت اشیاء چیست؟

حتما متوجه شده اید که گاهی بعضی مفاهیم آنقدر شنیده می شوند که معنی واقعی آنها در میان هم همه ها و شلوغی ها فراموش می شود.  به طور مثال، مفهومی به نام آی‎او‎تی یا همون اینترنت اشیاء اخیرا روی زبان ها افتاده است. گاهی اوقات می‎گویند اینترنت همه چیز؛ یا حتی تعداد زیادی از چیزهای متصل! خانه متصل،...

چیستی پلتفرم های اینترنت اشیاء

چیستی پلتفرم های اینترنت اشیاء

قبل از انجام هر نوع بررسی دقیق روی المان‎های موثر در یک پلتفرم اینترنت اشیاء و یا تعیین معیار برای انتخاب پلتفرم مناسب، باید به این موضوع پرداخت که از اساس پلتفرم اینترنت اشیاء چیست و چه ویژگی‎هایی دارد. به عبارت دیگر باید ابتدا به شناخت مناسبی از پلتفرم دست یافت. بنابراین بر آن شدیم که در این...

ویژگی‌های یک ایده خوب

ویژگی‌های یک ایده خوب

برای شروع هر کسب‌وکاری به یک ایده خوب نیاز دارید. برای رسیدن به موفقیت این ایده می‌بایست ویژگی‌هایی داشته باشد تا ادامه کار را تضمین کند. اولین ویژگی یک ایده خوب، پاسخ‌گویی به نیاز مشتریانش است. به این معنی که باید بتواند عده‌ای را مجاب کند تا برای رفع نیازهایشان بهای ایده شما را بپردازند. دومین...

کمی اکسیژن

شتاب‌دهنده اکسیژن به عنوان یک عامل ارتباط ساز بین دانشگاه و بازار با تمرکز بر حمایت از تیم‌های استارت آپی سومین بازوی چرخه نوآوری در دانشگاه علم و صنعت ایران است؛ که در باشگاه نوآوری نیترو مستقر شده است. وجه تمایز اکسیژن با دیگر شتاب‌دهنده‌ها آن است که ورودی آن از کیفیت بالاتری برخوردار است و تمرکز بر دانشگاه علم و صنعت جریان مداومی از نیروی انسانی را به آن گسیل می‌دارد. مجموعه زیرساخت‌های فنی دانشگاه علم و صنعت نیز می‌تواند نیازمندی‌های استارتاپ‌ها را از جنبه‌های فنی برطرف نماید.

مشخصات تماس

تلفن تماس

۰۲۱-۷۳۲۲۷۸۹۱

ایمیل

info@oxygenic.ir

آدرس

تهران، نارمک، دانشگاه علم و صنعت ایران، باشگاه نوآوری نیترو، واحد ۱۰